【眼淚會自己湧晒出嚟】阿Sa:希望糖尿病同白內障唔會令到你痛苦

    歌手蔡卓妍(阿Sa)養咗五隻狗狗,其中三隻仲係今日中秋節生日,身為「媽咪」嘅阿Sa當然要同佢哋慶祝啦!

    阿Sa喺社交網上載攬住「壽星狗」月餅、冰皮、「椂柚」嘅溫馨合照,啲「小朋友」仲識望住鏡頭笑,真係好可愛。

    阿Sa留言話:「中秋節快樂 我老細生日快樂 話咁快12歳喇!月餅我希望你隻腳腳可以快啲好返(番)唔好再跳上凳凳喇 你唔細㗎喇 好容易整親㗎 冰皮呢仲係成個bb咁 我希望你可以繼續BB落去 繼續做最上鏡小姐 我哋屋企嘅公主 細佬椂柚我希望糖尿病同白內障唔會令到你痛苦 繼續傻傻地開開心心 就係我而(依家)家最大嘅心願」阿Sa仲hashtag:「你哋健康快樂我就快樂」、「叮噹可否不要老」、「呢句嘢魔力好大」、「講完啲眼淚會自己湧出嚟 」,真係當正仔女咁錫呀!

    做媽媽嘅最希望仔女健健康康、快快樂樂,阿Sa都唔例外!

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE