【入院兩日】張嘉兒幫囡囡用氧氣罩:呢兩晚好似冇瞓過覺咁

    前港姐張嘉兒2015年與金融才俊Nathan結婚,翌年在港誕下女兒Leora。

    張嘉兒在社交網上載手抱女兒、協助她用氧氣罩的相片,看來女兒正在生病中,情況令人擔心,她發文表示「我個女不嬲都係敏感底,生病嘅時候,氣管都會容易收窄,搞到呼吸會吃力一啲,好似哮喘病發咁。佢今次比較嚴重所以我哋入咗醫院,瞓咗兩晚。」

    張嘉兒表示在醫院的治療程序,是先要吸一種氣體令到佢氣管放鬆,然後因為女兒的血氧量都比較低,所以亦都要吸呢一個氧氣罩,她說「呢兩晚簡直好似冇瞓過覺咁。首先每兩個鐘頭就要帶佢去一間房度吸嗰種放鬆氣管嘅氣體。然後因為佢都唔會好似大人咁比我地用條帶綁住個氧氣罩,所以我就用手幫佢揸住係面上邊,揸足成晚。有時唔覺意瞓着,佢嘅血氧量指數又會變番低,就會有Alarm響提我要幫佢帶番,所以都瞓唔到覺。」

    幸好張嘉兒透露女兒終於可以出院,發文不是希望大家為她們擔心,而是希望祝福所有遇到同樣問題的小朋友,都可以健康快樂,免疫力愈來愈強。

    (on.cc東網)

    SHARE