【傳收千萬酬勞】朱茵話囡囡改變好多:見到爸爸仲踢開佢、嫌棄佢

    朱茵、張繼聰、莊思敏、沈震軒等,昨晚喺銅鑼灣出席電影《古宅》首映禮,朱茵表示部戲年幾前拍,見番戲中嘅小朋友大得好快,仲認得,問到佢係咪喺片場唔敢瞓?朱茵話︰「係呀!因為全場都冇燈,好昏暗,過咗日頭會好黑,仲會冬暖夏涼。」問佢有冇見到污糟嘢?佢話︰「我都唔會亂搞或亂望,以尊重嘅心態,都冇事嘅。」不過佢話拍攝時,係有啲唔自在,因為現場係一間有百年歷史嘅大宅,雖然佢信教唔會拜神,不過有啲情況佢都會收利是。

     

    問到會否帶囡囡黃鶯去睇戲,朱茵話︰「佢今日見到啲飛,都問我有冇份,我話冇份,佢又問點解。套戲係驚慄片,又要解釋一輪,仲問媽媽做乜嘢,好多嘢問。但唔可以畀佢睇到,因為我抱人哋BB,佢都唔得,有時見到我喺綜藝節目被蝦,都唔得。」問佢會否追多個?朱茵表示要睇緣份,是否有計劃?佢就話︰「冇嘢係有計劃。」

    講到早前同囡囡拍嘅大陸綜藝節目《想想辦法吧爸爸》,是否延播?朱茵表示唔清楚,佢自己都好想睇,想睇番老公點樣湊女。有傳佢收千萬酬勞?佢就話︰「要問番公司,對我哋嚟講好難得,係一個紀念,唔計較幾多錢,最重要係一家人。拍之前個女同爸爸冇咁好,見到爸爸仲踢開佢、嫌棄佢,依家睇到爸爸嘅偉大,信任爸爸。」有傳延播因明星消費仔女,佢只表示期待睇。

    張繼聰自言今日化身保安護住朱茵,但朱茵老公黃貫中都在場,問阿聰朱茵是否其女神,阿聰話︰「我哋呢一代冇人話唔鍾意佢,大家都係演藝學院校友,讀書時佢已經好紅。我哋第一日開工見面,就拍一場感情戲,之後我fans行為出晒嚟,話畀佢聽好鍾意《都市的童話》,呢部係佢第一部劇,好多幻想空間。」至於老婆謝安琪冇嚟過探班,因為地方偏遠。如果拍驚慄片都唔驚就死啦!拍呢套戲都驚,唔驚就死。」而部戲講母子情,為人子女要體諒父母,「其實個仔好醒目,佢會話畀阿爹知,帶佢去睇恐怖片,所以瞓唔着,唔使瞓,佢好識射波。」

    (蘋果日報)

    SHARE