【沒有明天的婚姻】結婚在即發現患上胃癌:永遠都十指緊扣

    每天都當丈夫患重病,因為這是兩夫婦最好的保鮮方法,丈夫患癌亦令她人生大成長:「我哋係沒有明天的婚姻,所以不能不十指緊扣。」

    與劉嘉玲排練兩個月舞台劇《奪命証人》,直至第四場公演,他才有空與太太和嘉玲三人合照。


    她說人生有危就有機,最感恩的是丈夫患癌,令她人生大成長︰「我哋係沒有明天的婚姻,所以不能不十指緊扣。」

    胡美儀的人可以用高低跌宕、先苦後甜來形容。三歲被家人離棄的她,童年缺乏愛,寄人籬下的日子讓她變得聰明,生活艱難,所以她從小就比別人努力,為了證明自己的存在價值。

    一個男人可以改變一個女人,一個決定可以改變一生。02年,胡美儀的未婚夫毛俊輝(當年是香港話劇團藝術總監)結婚在即,卻發現患上胃癌,當時胡美儀內心爭扎,但最後她都選擇兩人如期結婚,陪丈夫一起抗癌,輾轉16年了,胡美儀說每天都當丈夫患重病,因為這是兩夫婦最好的保鮮方法。她說︰「多謝老公十幾年前嘅癌症,因為佢唔知有冇命,做化療都話得三成把握,後來佢好番,我就覺得我哋係『沒有明天的婚姻』,所以o依家單單清,有嘢唔會留隔夜,永遠都十指緊扣,十指中間唔可以有石仔『銀』住,咁就過咗十幾年,好多時身體語言勝過千言萬語,我哋喺用行動去證明愛。」

    她說丈夫患病期間,尤幸得到信仰支持,令她安然渡過︰「嗰陣時我依然如常工作,我嘅一貫作風,係唔開心嘅嘢會冚住先,先面對工作。對一個從小就識搵出路嘅人嚟講,我表面控制情緒嘅能力好強,你諗吓,我四歲已經揸住個鎚仔揼瓜子,又要踎喺街邊摘芽菜,我明白摘完芽菜之後就可以有粒波子糖。咩苦我都試過,加上嗰陣因為有信仰,我同丈夫都係基督徒,嗰陣主帶我哋走過深谷。」

    胡美儀說舞台劇是她與丈夫的溝通橋樑,兩人因為舞台劇相識、相知到相愛,現在兩人也是吃早餐已經傾戲劇,話題不絕。她與毛俊偉在舞台上合作無間,但私下難度半點拗撬都沒冇?胡美儀擺出一個胸有成竹的表情說︰「冇㗎!我哋有『符弗』,我哋會公還公私還私。佢做導演,我做演員,譬如做完個劇返屋企前,我會問佢︰『我哋仲有冇公事要傾?如果有,咁我哋就去啡咖店飲杯嘢傾埋先。』傾完至返屋企,返到屋傾就唔再講,咁就唔會將公事混埋私人感情度,變成爭拗點。我同佢嘅生活情趣係睇戲,睇完你講吓我又講吓,我覺得好有趣味,最近忙,我哋會揀啲唔好咁深咁用腦嘅戲嚟睇,最好就係大家relex笑一場。又或者《職業特工隊》呢種,劇情好鬼緊張,個注意力去晒電影度,咁咪可以減壓囉。」

    (蘋果日報)

    SHARE