【承認綵排已崩潰】林二汶:終於知道咩叫sadness

    歌手林二汶在麥花臣場館開騷,獲何韻詩及其父母、許廷鏗、RubberBand的6號及泥鯭等人到場支持。

    她表示:「你哋有冇試過認得一個人,唔係認得藝人嗰種,而係明明見到陌生人,但第一眼就認得,知道唔可以錯過佢,我生命中遇過呢啲人,將呢兩首歌送畀佢哋。」然後唱出at17的《最難唱的情歌》及自己的《最幸運的人》,送給已故at17拍檔盧凱彤(Ellen)。有感而發表示:「無論大家有幾配合,始終一日都要長大,係好殘忍,但都係生命嘅美好。」

    講到為Ellen唱歌,二汶表示:「我以後嘅演出都係送畀佢,佢永遠都會喺度,佢永遠都係同我一齊,所以唔會冇佢喺度。(特登揀自己嘅歌多啲?)係呀,因為呢個係我簽咗新公司嘅第一個騷,想好似個showcase咁唱我solo嘅歌,由最新唱到最舊。」

    Encore環節,二汶再出場在鋼琴伴奏下唱出《無忘花》,然後分享之前她為一套動畫配音,聲演「阿樂」(Joy)的角色,她表示:「我真係『阿樂』,同角色一樣,唔知『阿愁』(Sadness)係點,但同角色一樣,最後都終於知道咩叫sadness,套戲最後一幕係『阿樂』同『阿愁』一齊撳個波出嚟,我都終於知道咩叫悲喜交集,成長就係一件咁嘅事,『Joy』終於知道咩叫『Sadness』,人生以後仲有好多事教我哋知道咩叫『Joy』、『Sadness』等等,但我應承你哋,開心同唔開心嘅時候我會陪住你哋,多謝你哋都陪住我。」

    二汶於動畫《玩轉腦朋友》聲演主角之一,「阿樂」(Joy)的角色 (中間)

    講到在台上分享與已故拍檔盧凱彤(Ellen)的感性說話,她表示:「我依家人生經歷豐富嘛!依家『阿愁』終於都出咗嚟,我依家比較明白感受多啲,以前我係開開心心、嘻嘻哈哈,依家就長大咗,知道唔開心都唔係咁得人驚,係可以並存。」講到她在台上很忍得,沒有落淚,樂觀的她笑言:「因為rehearsal嗰陣已經崩潰咗嘛,所以騷時OK,做咗好多準備同練習。」

     

     

     

     

    (on.cc)

     

     

     

     

     

     

    SHARE