【一直將心事同情緒盡力抑壓】陳展鵬最愛女人原來唔係單文柔

    陳展鵬同單文柔這一對,都真係經歷咗唔少風雨。由最初不敢認愛,到戀情曝光之後男嘅被指利用胡定欣谷人氣,女嘅就俾陳展鵬fans毀天滅地式洗版留言狂鬧,搞到ig都要關閉留言功能。

    之前曾表示不考慮擺酒嘅陳展鵬,又改變主意。據知婚禮將於本月13日假座四季酒店舉行。另今日出版之周刊亦以一對準新人做封面,稱陳展鵬最愛的女人不是單文柔,而是陳媽媽。惟陳媽媽近來身體欠安,令做仔心痛之餘,亦心力交瘁,情緒失控。

    據報道指,陳展鵬母親年初曾中風入院,病後不良於行。陳展鵬急於結婚,一來係因為已找到「對的人」,同時亦希望沖喜一下。報道稱,陳展鵬一向篤信命理,不止寓所要睇風水求高人指點,感諸事不順時亦尋求指引,得知單文柔命格與之相,且婚後定必旺夫,仲越生越旺,令陳展鵬加速成家之意。

    陳媽媽的病情,亦是促使陳展鵬結婚的最大原因。陳媽媽一直好想兒子快快成家,侍母至孝的陳展鵬,當然希望如母親所願,故近期佢一邊忙於籌備婚禮撲婚禮場地,一邊照顧母親、陪她接受物理治療,兩邊兼顧。單文柔亦十分體諒,幫手照顧未來奶奶。

    報道指,陳展鵬自從母親患病後,一直將心事和情緒盡力抑壓,不願向別人求助,故有時情緒爆煲亦不自覺。而單文柔就做咗啲嘢令令一度徬徨無助嘅陳展鵬大為感動,例如送上熱敷眼罩,令失眠的他可以安睡。陳展鵬一次訪問中說:「我唔係一個熱情同擅於表達嘅人,但嗰刻好感動。」更形容心中那道門「俾佢鑽穿咗」。

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE