【之前已經做足功夫】徐子淇三個仔女都中晒招!

    徐子淇女婚後一直熱心公益,早前更帶埋三個由七歲到十一歲的子女,包括7歲嘅Triston、九歲嘅Hayley同十一歲嘅Leanna,一齊去柬埔寨,言傳身教。此行係同「救助兒童會」合作,該會希望未來於柬埔寨興建十一間兒童早期教育及發展中心,徐子淇同行視察探訪,而今次亦係佢第三次帶子女去探訪。

    今日有周刊報道就指,徐子淇與三子女此行主要到柬埔寨洞里薩湖的水上村探訪。洞里薩湖位於柬埔寨中心地帶,係東南亞最大的淡水湖,幾百年來世界上最大的漂浮聚落,世世代代都在湖面上過著原始生活。當地衛生環境欠佳,河水受嚴重污染,更不時發生留在船隻上的留守兒童溺斃。

    此行徐子淇等人就在水上村莊探訪,還試坐當地渡河用的鐵盆,小朋友也來坐。7歲嘅Triston坐鐵盆水上飄時,亦大感驚慌,見到同佢一樣嘅小朋友都係以此為交通工具,Triston亦不禁為佢哋擔心。9歲嘅Hayley都話:「要行好窄嘅木橋,好驚會隨時跌落水。」

    雖然之前做足了消毒功夫,但一樣「中招」,三個小朋友同徐子淇返港後,都分別感染沙門氏菌及手足口病。(香港手足口病最新消息:https://goo.gl/C7wCko)

     

     

    (apple daily)

    SHARE