【馮盈盈驚到唔識回應】黃心穎好心酸:大家都唔想

    講到早前麥明詩提議馬國明帶佢去玩鬼屋?黃心穎笑謂:「唔敢呀,我會打人,我驚我會打佢喎。」佢仲話平日都唔敢玩鬼屋同睇鬼片:「睇完唔敢沖涼同瞓覺,要開晒燈先得。」

    黃心穎與馮盈盈喺尖沙嘴出席萬聖節活動,黃心穎話萬聖節正日應該要開工,不過細個都有扮鬼攞糖果:「外國好興架嘛,我仲會去啲貴區,因為啲糖會大份啲。」而馮盈盈就話細個都會喺屋苑四出攞糖果:「Miss Chan Chan(陳潔靈)都住喺我哋屋苑,佢好nice好親切。」不過佢自爆喺同齡小朋友中比較高大,所以成日都係最後先派糖俾佢。

    提到無綫裁員150人又關閉16廠,馮盈盈正喺16廠開工,黃心穎聞言即笑問:「係咪因為你?」馮盈盈就笑住話:「可能我太嘈被人投訴,其實大家都有同個廠留念,作為16廠最後用家,呢個廠已經完成歷史任務,依家改變用途…」接著又賣口乖一輪嘴狂讚無綫,非常識做,佢仲話工作氣氛無特別悲傷,大家都係做好自己。

    黃心穎對有同事離職感心酸,希望大家盡快找到工作:「裁員大家都唔想,不過呢行流動好快,希望大家可以快啲搵到嘢做。」問佢哋會唔會擔心裁員潮延伸至藝員部?佢話:「都冇得驚,我會做好啲。」馮盈盈就話自己已經驚到唔識回應。

    (蘋果日報)

    SHARE