【冧認「同居」】鄧麗欣:唔使再做啲乜嘢

    藝人鄧麗欣(Stephy)出席慈善活動,一臉攰容的她坦言這次去了歐洲半個月,亦是她第一次身在歐洲工作而想回香港,因她半個月去了米蘭、威尼斯、佛羅倫斯及巴黎。

    問到是否有男友邱勝翊(王子)同行照顧,無論幾攰都開心?她表示:「我真係去做嘢㗎!係最尾一站巴黎先至見到佢。(專登留喺巴黎咁浪漫地方先至見,你哋去食燭光晚餐?)咁巴黎本身都浪漫,唔使再做啲乜嘢,同埋都係行吓街囉!今次仲畀人偷電話,不過都冇影響心情,但就幾驚險,因為第1次見住個賊同自己講嘢,跟住就唔見電話,其實自己都一直打醒12分精神知危險,但因為坐喺餐廳內食嘢,諗住安全可以relax啲,點知有個人行埋嚟同我講嘢,講完枱上面電話就唔見咗。」問到同王子失聯,是否好心急?她笑言:「咪問助手借電話囉!」

    講到有指她帶挈王子升呢,到巴黎以情侶檔出席國際品牌活動,對此她表示:「邊係我帶佢去?唔係啦!(你哋以情侶檔出現?)本身我哋都唔係一齊傾,佢一早要去巴黎出席活動,而我公司亦有傾去巴黎,至於一齊出席,係因為大家去到當地都獲邀請,亦唔係一個好正式活動嚟。」

    本月15日便是Stephy的35歲生辰,亦是王子首次陪她過生日,問到對方可會送驚喜?她笑言:「知道就唔係驚喜。」她又謂今年會在台灣過生日,因其飲品店將於14號在台灣開張。有傳她與王子在當地同居,她回應:「冇呀!(你去台灣使唔使訂酒店?)又問呢啲!(住男友度就唔亂使錢。)你知我慳家嘅!(住埋一齊咪同居囉?)我唔係嗰種,係收留啫!(到時王子嚟香港,你又收留佢?)係呀,幾日唔係叫收留叫咩?」

    (on.cc東網)

    SHARE