【心痛卓林】郭秀雲望到卓林張相「嘩」一聲

    名媛郭秀雲(Sharon)環保團體共300多人今早出發到長洲進行清潔沙灘活動,眾人於中環碼頭受訪。

    其中Sharon指超級颱風山竹的確令香港受到未曾試過的破壞:「依家揸車都見到好多樹仲係連根拔起,又驚有啲樹枝會跌落嚟,都真係有排執,所以市民出力幫手係一件好事。」續呼籲大家行動時要做好安全措施,例如戴手套、着合適的鞋、甚至帶備用具等,又指Andrew私下都會夾埋一班朋友去維園做清潔。

    問到最近可有留意卓林的動向?Sharon顯得有所回避先答沒有,然後交代自己近幾個月的行蹤,於美國跟隨多個環保組織宣揚環保意識,說畢記者追問有否邀請卓林幫手搞環保活動?

    她才回答:「喺美國呢段時間都冇留意佢啲新聞,係有日得閒望吓facebook發現佢喺張單人近照Tag咗我,望一望『嘩!咁瘦嘅?』淨係留意到呢啲,唔知佢喺邊,Auntie就梗係有啲肉赤啦!」

    又講到每個人必經的路都不一樣,再重申不知道卓林的近況,亦表示冇時間去跟進,而現時首要是約「死黨」吳綺莉食飯。

    「有時年輕人可能會覺得我哋思想舊,覺得有自己一套唔需要睬我哋,希望佢自己諗通咗,我哋先再溝通,但都有少少擔心會唔會嘥氣。(之前嘅溝通都覺得沮喪?)咁耐以嚟,係囉…」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE