【兩公婆身體都⋯】石詠莉:喺街覺得天旋地轉,以為有喜

    劉心悠、石詠莉同陳志雲等今日在跑馬地出席健康運動,心悠平日以跑步打網球為主,近日重點加插練習芭蕾舞,佢話:「12月會同香港芭蕾舞團合作,演出胡桃夾子其中角色,好大挑戰,集中練習緊腳步,希望爭氣啲。面對其他人跳咗廿幾年舞,我企埋去唔知似乜呢?」

    心悠暫時練習基本動作,但有時雙腳就唔聽話,並有感跳芭蕾舞係一項好強勁嘅運動,仲要考耐力,現時每日最少花兩小時學習,包括踢腿及一字馬動作,要令髖關節更靈活,心悠會做足基本功夫,覺得年齡唔係障礙:「當然小朋友學快上手,我只諗點樣做好件事,喺舞台表演芭蕾舞係人生願望之一,依家心想未成事,希望成功。」為咗籌備今次演出,心悠推了唔少工作,話會搏命去做,一生人一次,仲講笑:「有信心就會請大家嚟睇,冇信心就唔好嚟睇喇。」

    石詠莉靠運動增進身體機能,早前身體弱,試過在街感到天旋地轉,仲誤以為有喜,依家好著重健康,佢話:「我身邊嗰位(老公鄧健泓)開始年紀大,要對身體愛錫多啲,佢最近驗出血液膽固醇過高,已經好努力運動改善,但未合格,我要落足心機研究菜式,平時食得好嘢太多。」又話要照顧老公飲食多咗個「大細路」,希望大家都身體好。

    兩公婆身體都有小毛病,但石詠莉好堅定表示冇阻礙造人大計,仲話:「佢好勁㗎,好識做人,唔知你哋講邊方面?」講緊生仔?佢話:「OK㗎,佢好健康,唔使擔心,佢身體好過我。」

    (蘋果日報)

    SHARE