【《愛·回家》兄弟團】十五年愛情長跑修成正果

    娛圈又有喜事喇,於無綫處境劇《愛·回家之開心速遞》中飾演Terry一角的李偉健昨日 (10月14日) 與拍拖十多年的圈外女友Bo結束愛情長跑,舉行婚禮結婚,早上有傳統接新娘以及斟茶儀式,晚上就有婚宴宴請一眾親朋好友分享喜悅。

    兄弟團包括李霖恩,還有主演《開心速遞》的周嘉洛、馬貫東以及阮政峰。其實一對新人已於今年3月在日本京註冊結婚,不過卻沒有法律效力,要在香港再註冊才能正式成為合法夫妻。偉健說:「喺日本註冊只係象徵式,今晚都未註冊,因為我忙到無時間,交唔切文件去排期,預計11月左右先可以註冊。」

     

    新郎哥偉健的心情當然是好開心,又有少少緊張,問到他最愛太太甚麼,他說:「佢好好呀,唔大使啦,又會煮嘢畀我食,就算佢本身唔識煮嘢食,都會上網搵食譜嚟自學,喺我心目中梗係滿分啦。好多謝佢,肯陪我捱窮,我窮咗咁多年,佢都一直陪喺我身邊,對我不離不棄,支持我,真係好好。」他又笑言縱然好愛對方,但兩人也會有嗌交的時候:「淨係結婚都嗌唔少啦。」他又透露兩人的財政於好多年前已經融埋一齊,沒有財政獨立,無分彼此。

    雖然結婚了,但偉健和太太並未開始一起居住,因為兩人的愛巢要進行大裝修,他說:「間屋好舊要重新裝修,可能要一、兩個月後先搞掂,我哋考慮緊租酒店住。」至於生B計劃,他就話同太太都唔太敢生:「驚教得唔好,好大責任,有保留,呢一、兩年應該唔會生住。」

    婚宴由合作拍攝《愛》劇嘅李霖恩、周嘉洛、阮政峰擔任兄弟,「大小姐」林淑敏、「送水輝」許家傑及阮政峰做幫手做司儀搞氣氛,胡渭康和鄭世豪則上台唱歌贈慶,有份去飲嘅邵佩詩在社交網貼咗李偉健兩公婆嘅甜蜜錫錫相,喜氣洋洋。

    甫開席,李偉健即上台向太太發表愛的宣言,他情深款款說:「我愛你,有10蚊畀9蚊你,要你幸福快樂。」令新娘子感動到喊,一度說不出話。

    (HK01/蘋果日報/on.cc東網)

    SHARE