【忍無可忍】仔仔老婆已經報咗警

    37歲台星周渝民(仔仔)跟喻虹淵拍《痞子英雄》時擦出愛火花,兩人結婚3年育有一個2歲女兒,婚後喻虹淵淡出娛樂圈,專心相夫教女,7月喻虹淵重開facebook同Ig,上載自拍相並留言:「很久沒po自己的照片了,這明明是我的粉專啊?怎麼要po自拍反而感覺怪怪的?哈哈哈…有點黑眼圈(媽媽的戰利品之一)」不過竟然被網民追擊!

    除了Ig被留言攻擊外,繼而連fb都被女狂迷以各種言語辱駡,事件已去到網絡霸凌程度,喻虹淵決定報警處理,向警方指出發現謾罵攻擊嘅文字大多重複,自己多次將對方封鎖及刪除,但女狂迷以唔同帳號繼續騷擾,佢懷疑可能遇上老公嘅瘋狂粉絲,所以遭到無止境留言羞辱,已向警方報案,現警方調查中。

    有網民自9月開始喺佢facebook留言指佢講大話、扮無辜,包括「虛偽,你一直在盡量賣萌」、「你臉真厚」、「我希望大家都會知道你不好的故事和背景」、「沒有人羨慕你的」等等或更惡毒嘅留言,就連Instagaram都遭受洗版式攻擊,而留言基本上都係一樣及不斷重覆。

    撳入去呢位網民嘅社交帳號,全部貼文都係鬧緊喻虹淵,即使喻虹淵多次封鎖呢啲帳號及刪除留言,對方都係不斷開新帳號,未能阻截!

    據知,呢位網民疑似是仔仔瘋狂粉絲,喻虹淵已經忍無可忍報咗警備案!!

    (on.cc東網/蘋果日報)

    SHARE