【經歷過富變窮】《嫁2》港人妻Ceci:試過窮到湊散紙買麵包

    一夜情,原來玩玩吓,真係會成為一生至愛。

    陳貝兒主持大台真人騷《嫁到這世界邊端2》,佢嘗盡苦頭,去到土耳其因為捱唔住40幾度高溫中暑入院吊鹽水,不過佢喺土耳其都發掘到一段真愛。

    今集主角係港女Ceci,佢02年喺中環老蘭睇世界盃,喺酒吧撞到土耳其老公Serdar,咁啱嗰晚土耳其奪季軍,Ceci喺舞池跳舞時,同Serdar眼神接觸即有火花,跟住佢哋就錫埋同one night stand,仲釣到金龜婿。原來Serdar係土耳其跨國公司高層,佢哋婚禮仲喺土耳其大排筵席,婚禮搞足三日三夜,Ceci風光出嫁。

    Serdar婚後被公司派去長駐上海,接管大陸市場,事業更上一層樓,Ceci索性辭工做跟得少奶。以為故事好happy,點知係厄運開始。Ceci話:「老公見到市道興旺便辭職,我哋喺上海開咗一間土耳其手工藝送禮用品店,開頭生意唔錯,後來大陸市道急轉直下,啲人開始唔送禮,我哋生意失敗,最差時要變賣自己嫁妝,我媽媽同親戚送畀我嘅金器去救盤生意,老公極度自責,覺得自己畀唔到好嘅生活一家人,但我覺得我一定要支持我老公,我半句擔心嘅說話都唔敢喺佢面前講,一直鼓勵佢,希望佢重新振作。」

    回想最差日子,Ceci話:「最差時,我哋全家人去土耳其投靠奶奶,試過連麵包都冇錢買,要搵全屋嘅散紙湊夠,一齊去買幾個麵包。」經歷過富變窮,Ceci好大啟發:「我人生上咗好寶貴嘅課,以前我比較着重物質,屋企有司機,但係依家,我覺得搭巴士都好開心。以前想畀最好嘅畀小朋友,要送佢哋去私校讀書,依家我乜都唔要,只需要一家人齊齊整整,安全健康便好。」Ceci夫婦係患難見真情,佢哋結婚16年,定居土耳其都5年,育有13歲囡囡Asya同7歲囝囝Esen Khan。呢段人妻故事,貝兒都有所啟發:「結婚係搵老公,唔係搵老闆,唔係每個月有人出糧畀你、畀家用你就會開心,當中一定有愛,互相扶持。」

    (蘋果日報)

    SHARE