【Sammi張繼聰都送上祝福】鄧麗欣超感動

    而其他好友包括Sammi(鄭秀文)、張繼聰等,都有送上祝福,Stephy留言:「感謝大家的祝福!我都收到了。」

    藝人鄧麗欣(Stephy)昨日35歲生日,亦係佢同男友邱勝翊(王子)拍拖首次過嘅生日,王子當然要為女友花盡心思先得啦!

    壽星女Stephy喺社交網就上載咗一張非常精緻嘅蛋糕,蛋糕上放滿朱古力馬卡龍,簡直靚到爆!Stephy仲留言:「感謝大家的祝福!我都收到了!感謝一切的安排,開心感動生日,蛋糕很美,蠟燭很特別。」

    而王子則喺網上晒出一個透明氣球入面有個「S」字代表「Stephy」,並留言:「Hope you like all these arrangements!Happy birthday to you(希望你鍾意呢個安排,生日快樂!)」雖然佢哋冇晒出合照,不過網民就話喺Stephy張蛋糕照片中,捧着蛋糕嗰個一定係王子,仲話唔知道王子送上咩驚喜畀佢呢?

    至於好姊妹Miki(楊愛瑾)同Angela(區文詩),亦都有同Stephy慶祝,佢哋三個都不約而同穿上白色衫,而Miki喺ig貼上三姊妹嘅相,仲留言話大家彼此認識咗多年,總記得大家一齊度過嘅時光,好似工作、聚會同埋佢哋一齊生活嗰幾年,佢好珍惜呢段日子,多謝Stephy成為佢回憶中嘅一部分!仲祝最親愛嘅Stephy生日快樂。

    (on.cc東網)

    SHARE