【6年前拍拖三個月奉子閃婚】6嵗囝囝慘被鉛筆插眼

    婚後育有一子,眨吓眼仔仔已經6歲大,仲憑住古靈精怪個性深得網民歡心!不過,Leanne今日喺社交網上載幾張囝囝右眼包住紗布嘅相,仲留言話囝囝杜杜唔小心畀鉛筆插傷眼!

    Leanne留言表示:「上星期收到好多朋友慰問 問關於杜杜點解變左(咗)單眼杜 唉 真係一個低級錯誤 以前成日聽啲長輩講 要小心啲鉛筆插眼啊 我成日都覺得小心啲就得架(㗎)喇 點知 就發生左(咗)係(喺)杜杜身上 今次算好好好彩 係視網膜花左(咗)小小 滴眼藥水同塗藥膏就好返(番) 呢個係對杜杜黎(嚟)講一個好好既(嘅)教訓」

    樂隊Mr.鼓手Tom同「陽光妹」何思諺(Leanne),6年前只係拍拖三個月就奉子閃婚,當年只有24歲嘅Tom同21歲嘅Leanne並不被外間睇好。

    當年Leanne拍檸檬茶廣告而成名,但紅咗無耐就奉子成婚,慢慢退出娛樂圈。

    不過呢對90後夫妻憑住堅定嘅信念以行動嚟證明彼此嘅愛,依家仲成為外界眼中嘅恩愛夫妻添!

    囝囝以趣怪見稱,今年剛剛升上小一。

    媽媽Leanne攝影作品,父子開學日合照,一家三口由不被外界看好,到而家一家三口幸福到令人羡慕!

    媽媽Leanne又叫大家放心,因為杜杜已經好番:「個(嗰)幾日佢睇唔到野(嘢) 大部分時間都合上眼睛 而我一直都係(喺)佢身邊 睇下(吓)佢有咩需要 又講下(吓)故事比(畀)佢聽啦 比(畀)啲音樂佢聽啦 有幾次佢捉住我隻手同我講:『媽咪~你放心啦我好快無事架(㗎)喇~』唉 講真 我寧願受傷個(嗰)個係我 嗚嗚嗚 我都會繼續觀察一下有無後遺症 呢幾日真係無覺好訓(瞓)嗚哇 身心交瘁啊 養兒一百歲長憂九十九 明啊明啊明啊」Leanne仲爆杜杜睇醫生時企喺度瞓着咗,下次要小心啲啦杜杜!

    杜杜以後要小心喇!唔好再令爸爸媽媽擔心~

    而爸爸Tom接受訪問時,指囝囝的視網膜受損已痊愈,叫大家不用擔心:「囝囝平時好鍾意畫嘢,又成日變魔術,上星期佢自己玩畫畫時,可能畫得太開心,唔小心拮親隻眼,視網膜花咗啲,不過搽咗藥膏、滴咗眼藥水已經好番,睇嘢冇問題。我個仔唔係曳嘅,我細個仲曳,試過撼穿頭,不過個個細路仔都係咁㗎啦。」問到是否好心痛?他說:「梗係啦,因為隻眼損咗係好痛,痛咗三日。」他又說已叫囝囝玩時凡事小心,不要再誤傷自己。

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE