【全場熱烈起哄】關智斌眼濕濕:呢個人好緊要,多謝你張敬軒

    由關智斌(Kenny)和張致恒(Steven)15年前組成的BOYZ再度「合體」,在九展Star Hall舉行演唱會。

    演唱會有上不少「洋蔥」位。當中Steven最感性,他自認當年不聽話,沒有好好做好,但卻獲公司一直包容,他稱BOYZ在英皇15周年時在澳門演出,那次已覺得是BOYZ最後一次演唱,以為自此後解散,亦好失落。而Kenny亦言同樣他那次演出後便開始返內地一個人工作,好多時感覺到已沒人再記得Boyz這個名:「今晚能見到咁多人仲記得BOYZ,將我哋Unbox咁攞番出嚟,係好多謝你哋!」

    經理人Mani(左起)、老闆楊受成同太太、無綫高層樂易玲都有到場支持

    而Steven稱當年做了很多事令大家失望,在旁的Kenny即搭他膊頭安慰他,Steven哽咽說:「多謝你咁多年嚟支持我,喺我好窮時候你會借錢畀我,同多謝老闆冇放棄我畀機會我,所以前嗰幾日我瞞住你去做一件事。」

    原來Steven去紋身,將「Boyz」這個名紋在胸口上,他謂:「呢個係想對自己一個警剔,因為若我傷害自己,即係傷害咗我拍檔,所以嚟緊日子就好似我送畀你呢首個一樣《我長大了》。」而Kenny在台上邊聽Steven唱亦邊落淚。至於Kenny亦專登戴上當年Steven送給他的鑽石耳環,他稱當年雖然口說「細到風吹得起」,其實他一直好好收藏着。

    BOYZ 在台上多謝各人的幫忙,而每次Kenny說到多謝時,台下歌迷都未停過大叫「張敬軒」,原來軒仔在這次BOYZ演唱會是「幕後重要功臣」,由開騷一刻早已低調地坐在控制台上指揮。

    軒仔原本坐喺Panel位~

     

    先是Steven說:「我好認真想多謝一個人,呢個人喺出道已經識佢,係呢段時間佢教識我哋好多,尤其是如果冇佢都唔會有呢個騷!」全場歌迷已經起哄,Kenny亦眼濕濕開腔說:「呢個人好緊要,佢喺呢個騷幫到我哋好多,今晚佢坐喺Panel位到,做一個特別嘉賓,做一個特別顧問,多謝你張敬軒,演唱會顧問。」

    在控制台上的軒仔終除下黑口罩,在全場呼叫聲中,軒仔更做出飛吻手勢,之後被邀上台,軒仔和Kenny和Steven先後「抱抱」。
    歌迷熱烈支持下上台!


    軒仔謂:「我今晚冇預上台,所以着到似街坊咁。我係好少會喺果個位(控制台)度出現同參與,我啱啱都喊到咩咁,好多回憶同埋好開心咁多朋友嚟支持你兩個。我哋係同年新人,咁好多大家睇睇埋埋嘅新聞都知,唔講喇!好開心可以見到呢兩位同我一齊長大嘅人,可以再次將佢哋放低好耐嘅夢想,因早幾年佢哋都離開咗歌手嘅位置,去其他方向發展,但相信佢哋過去嘅辛苦同經歷,都因為有大家而一筆勾銷。」Kenny再次多謝軒仔,稱多謝當年送了一首好好聽的歌《預言書》給他,之後三人首次在台上一齊出唱這首歌。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE