【太緊張醫生要開瞓覺藥】剖腹誕7磅B仔: 唉,佢似我老公呀!

    今年5宣佈佗B四個月,6月就同拍拖三年幾嘅圈外男友Weng結婚,一索得男嘅佢,噚日已經「卸貨」,剖腹誕下7磅重B仔喇。

    休息咗一日,琴日終於喺社交網上載影住囝囝「咖啡仔」耳仔嘅短片,又指住囝囝耳仔話:「我隻耳仔喺度!」之後又接受訪問:「囝囝出世好健康呀!7磅重屬標準Size。」講到佢前晚先去朋友生日Party,但轉眼就入咗醫院,佢就解釋:「其實我本來佗B就已經37周幾,BB已經足月,我隨時都可以生,咁因為我有少少出血,雖然出血都係生之前常有嘅情況,但醫生都驚我因為有胎盤前置所以出血,咁我同老公都覺得既然都生得,就決定唔等順產喇!」

    初為人母,29歲嘅林芊妤(Coffee)第一樣就要學餵母乳,佢話第一次餵母乳嘅感覺好特別:「有啲唔係好識,但好快都上手,其實要同BB互相配合,BB要學識啜乳頭,我又要學識令佢啜得舒服啲。不過因為初初啲乳腺未出到奶,要好大力㩒住自己個胸,不停用力㩒個胸等啲奶出嚟,我都好狠呀,好大力,唔理自己痛唔痛就出到奶,我都覺得幾盡責嘅,想佢飲多啲奶,人哋話初乳係最好吖嘛!」


    問老公有冇入產房陪佢同埋剪臍帶?Coffee話醫生負責剪長嗰條,老公就剪短嗰條臍帶,佢又笑住話:「我老公好搞笑,佢話係硬硬哋嘅!」
    至於囝囝個樣似邊個,Coffee就作狀好唔憤氣咁話:「唉,佢似我老公呀,隻耳仔似我嘅,其他都似我老公多啲,手長腳長,以37周半嚟講算大隻。」問Coffee同老公見到囝囝出世有冇喊?佢就話因為自己有啲緊張,所以醫生俾咗啲瞓覺藥佢,佢醒番BB已經出咗世,而老公就屬於冷靜型,但大家都好開心。

     

     

    (林芊妤 Facebook / apple daily)

    SHARE