【發長文激讚佢】女神周慧敏晒合照:香港很久沒有見到有這種光芒的star

    周慧敏喺社交網貼出二人合照,同女神合照確實機會難逢!

    Vivian仲發長文狂讚佢,除咗力撐對方實至名歸,仲話香港好耐都冇見到有呢種咁有光芒嘅Star,評價極高:「優點不只於外型,其實他的聲線很好,有個性,唱live很穩定有feel;而他演繹別人的歌時也能唱出自已的風格,這點好不容易。見到他在台上唱跳的自信、瀟灑、眼神有戲,相信是天份外,背後肯定下過不少苦功。香港很久沒有見到有這種光芒的star,但做star的路對這般年輕的他的確充滿挑戰,祝願他保持一顆humble的心走下一段路。恭喜姜濤,實至名歸的冠軍。」

    早前係電視台ViuTV節目《Good Night Show全民造星》總決賽,年僅19歲嘅大熱姜濤奪冠。

    網絡人氣高到爆燈嘅佢,有樣有條件又有觀眾緣,未選完就已經有ViuTV劇集拍,更被喻為係香港明日巨星。

    超有台型,被譽爲香港明日之星!

    不過最厲害都唔止係佢風頭勁,就連「女神」兼總決賽評判周慧敏都畀佢嘅光芒閃親,真係前途無限!

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE