【契媽肥媽好開心】6號陸浩明:其實真係有喜事

    藝人肥媽和陸浩明(6號)為節目《肥媽優質食好D》拜神,談到節目,肥媽表示只有5集,笑言可以今日開鏡,明日就煞科:「等咗幾輯,今次節目終於可以用靚嘅食材,呢啲節目好好撈,好似喺屋企煮飯咁。」6號亦謂每集有不同主題,例如全牛或全豬等,教人煮優質靚肉。

    她又表示之後會到澳洲出席一個有機農場開幕,到時會為幾百人炮製靚牛肉。兩人又講到他們有很多海外粉絲,6號表示日前去希臘有來自中美洲的粉絲認得他,肥媽亦謂哥斯達黎加及瓦努瓦圖都有人識她,亦謂:「我去到洛杉磯,中菜餐廳啲人係直情叫我唔好食嗰樣,叫我食第二樣,同埋有長腳蟹嗰啲靚食材,佢哋係直接問我想點煮。」

    她又笑言有內地粉絲不知她是歌手:「話原來我識唱歌。」她很開心節目不但吸納師奶粉絲,還有小朋友及年輕人,又笑言:「好多人鍾意睇我打6號 pat pat,所以會徇眾要求照做。」

    講到6號早前與女友去希臘旅行,上載一張相令人誤以為影婚照,他笑言:「其實真係有喜事,就係我女友生日,嗰張相係我見到有對情侶影相,所以用emoji遮住佢哋個樣。」肥媽一聽到有喜事就好開心,又幫手催婚:「展鵬(陳展鵬)都結咗婚啦,你都要大鵬展翅高飛!」6號即笑言:「我只係小鳥,想喺香港買埋樓先踏入人生新階段。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE