【初見唔跟姐姐】余文樂換片時慘被囝囝趕走:我係娛樂部

    藝人余文樂(樂仔)以代言人身份,於澳門新濠影滙出席全球首個室內全電能特技匯演《狂電派》的記者會,活動後樂仔接受訪問,表示現時較少接拍有危險戲份的戲劇作品,即使有動作場口,劇組人員都會特別照顧他,因為驚演員一受傷就會影響拍攝進度,笑言想拍都冇得拍。

    剛成家立室兼生埋囝囝余初見 (Cody)的他,一提起愛子即冧笑,不過他坦言未習慣爸爸這身份,會感到壓力,所有事情都會好緊張,亦有向身邊朋友取經湊B:「佢唔係咁跟姐姐,都會黐我哋多啲,照顧上用嘅時間、心力就攰啲,夜晚嗰Part就全權我哋負責,會一齊瞓,可能休息時間冇咁好。」外出工作會掛住囝囝?他笑言冇咁嚴重。

    問到可曾試過換片、餵奶?樂仔搞笑大呻會被人趕走,所以冇份幫手換片:「因為我唔叻,餵奶就係我負責,沖涼都有份幫手嘅,總之娛樂嘅嘢都係我負責,我係娛樂部。」

    問到有仔萬事足的樂仔,拍攝時可會變得錫身?他笑笑口說如果要演出都冇辦法,又指最擔心反而是媽媽:「佢一路都唔鍾意我拍危險戲,但真係要做嘅時候都要做。(咁太太呢?)佢就冇話嘅,好少會講,但如果要拍啲危險嘢都會陪我,其實佢今日都有嚟,但如果太遠、太長時間就未必陪。(咁囝囝有跟埋嚟?)佢喺屋企。」續指一家人在香港定居。

    講到日前去日本工作時不適入院,樂仔坦言身體變差了很多,可能因最近工作繁忙,搞到身體「出事」:「有各種唔舒服,呢排真係飛得好密,其實咁樣連住飛都好痛苦,我好鍾意做嘢,但身體唔好都幾麻煩。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE