【未來奶奶好滿意】張寶兒確係有辦法

    袁偉豪Benjamin(Ben)前年同岑杏賢分手,半年後戀上同是港姐出身嘅張寶兒(Bowie)。


    袁偉豪同張寶兒拍《打工捱世界Ⅱ》時撻著,拍拖一年幾。

    不時都會喺社交網到放下閃咁,超級Sweet~

    10月10日係寶兒嘅27歲生日,袁偉豪仲帶埋媽媽親友一齊去日本旅行慶祝,張寶兒同袁偉豪都分別有喺ig開live同貼相開心share。
    呢次旅程結束返港,就俾《蘋果》讀者梁小姐見到,梁小姐透過「爆相爆片」表示日前晚上八時許,喺香港機場見到袁偉豪同張寶兒由日本返港,佢哋一齊坐機場嘅無人駕駛列車,梁小姐話:「見到袁偉豪同張寶兒,但佢哋冇乜傾偈,反而張寶兒同一位女士不停講嘢,同行仲有幾位較年長嘅女士,得袁偉豪一個男人。」
    辦完入境手續,眾人準備去攞行李,見袁偉豪都係一馬當先咁行,張寶兒則與其他人尾隨。

    睇番啲相,玻璃反射見到同張寶兒傾到雞啄唔斷嘅女士,其實就係袁偉豪嘅媽媽,見佢哋咁投緣,相信袁媽媽都好滿意呢位未來新抱仔,唔知有冇機會好似陳展鵬咁閃婚呢?而袁偉豪喺上周五亦有在ig貼上一張與媽媽同行日本嘅合照,並留言:「只要媽媽快樂,我便快樂#好好建立自己的生活。」

    唔少網民都讚佢乖仔,因為袁偉豪嘅爸爸喺今年5月離世,一家人都需要時間走出傷痛,陪媽咪出外散心亦是一件樂事。

    張寶兒接受傳媒訪問時話唔介意放棄二人世界,佢話:「適當的時候做適當的事,陪長輩見到她們開心我都好開心。」張寶兒直言同袁偉豪各有各忙,咁啱嗰段時間得閒,所以陪Auntie之餘仲一齊慶祝生日,張寶兒話:「佢(袁偉豪)想同媽媽散心,想享受母子相聚時光,我都好幸運可以幫手照顧吓,或安排行程。」

    問到可會閃婚?佢笑笑口話:「應該好難閃婚吧,排期註冊已經會被發現啦,哈哈哈!但現在都想focus喺工作上先。」

    (Apple Daily)

    SHARE