【苟姑娘出嫁】超有心思搵齊九個索爆姊妹

    苟芸慧同陸漢洋昨日舉行童話式婚禮。

    相關新聞:

    【要生夠4個B 陸漢洋為冧老婆扮野獸:一世唔夠,要愛你三生三世】https://goo.gl/V3sv6R

    【恭喜陸生陸太!苟芸慧主動錫錫老公】https://goo.gl/W8uPYS

    【苟芸慧出嫁 姊妹團都Get Ready啦:Byebye處女黨】https://goo.gl/LzwJFd

    【童話式婚禮超浪漫 苟芸慧曬170萬三卡巨鑽】https://goo.gl/X5d6PJ

    【拍拖三個月去拜山 當日苟芸慧一口答應令陸漢洋超感動】https://goo.gl/Z17B2d

    苟姑娘出名靚爆,姊妹團就一定唔會失禮,佢仲好有心思,因為自己姓苟,搵齊9個姊妹陪嫁,到底有邊9個呢?

    開估,「9姊妹」分別係王君馨、李亞男、伍詠薇、岑麗香、簡慕華、潘曉彤、梁嘉琪、倪晨曦同一位圈外朋友,真係個個都咁索!

    眾姊妹喺婚宴會有少少分享環節,歡迎茍姑娘成為人妻、加入「人妻黨」。亞男已懷孕7個月,見佢仍然身手靈活,佢笑言已第十次做姊妹:「做埋今次可以退休,係生B前完成晒,好感動,好開心!頭先BB第一次做花女,影相時都feel到佢郁,feel到佢好有表演慾。」

    香香就笑言大家做咗人妻都唔係好耐:「都有少少嘢可以分享,都驚今晚講到喊。」御夫術呢?亞男就話:「其實早前我同祖藍有見過婚姻輔導,我哋就將呢個婚姻輔導介紹咗畀佢哋兩公婆,點知佢哋好努力上堂,仲勤力過我同祖藍。」

    再問會唔會教佢做財政大臣,掌管財政,王君馨就話:「我覺得Christine(茍姑娘)都唔係好識睇錢,而且佢好多興趣,我哋反而教佢點儲錢,唔好使晒。」

    雖然鍾嘉欣嚟唔到,但眾姊妹已不斷將流程同相片send俾佢睇,仲話開Facetime直擊。香香表示:「我哋一齊影相,都預留咗個位畀佢0架!」真係好感動!

    身在溫哥華嘅鍾嘉欣未能出席苟芸慧婚宴,佢接受訪問時話﹕「現在係溫哥華時間凌晨四點幾,我喺呢度祝福Christine同William白頭到老、年生貴子、永結同心、幸福滿瀉。咁之前Christine喺多倫多有wedding時,佢之後過咗嚟溫哥華,佢過嚟探我同BB,我已經送咗禮物俾佢喇!」

    佢都有拍片話雖然嚟唔到,都要送啲嘢畀姊妹,然後就唱咗首英文歌。

    (綜合報道)

    SHARE