【但都會好乖咁⋯】鍾嘉欣爆KellyBB呷細佬醋!

    34歲索爆人妻鍾嘉欣上月成功誕下第二胎Jared,三年抱兩!仲要係喺屋企自然分娩超犀利!

    剛剛坐完月嘅佢喺社交網上載短片講下自己近況同些牙下湊仔經。

    嘉欣生完無耐,但見佢面尖尖,似乎已經極速修身,佢話:「今次復元比上次快,更加掌握到坐月的準備,康復得好好。」仲提各位剛剛生完嘅媽媽記得食多啲蛋白質食物,蔬菜嘅話可以考慮扁豆、西蘭花、杏仁、豆腐、雞蛋、奇亞籽甚至藜麥白飯等等。佢仲表示好期待返港同大家講下在家自然分娩的經歷。

    佢又提到而家最大挑戰唔係湊仔仔Jared,而係照顧大女KellyBB嘅心情,原來Kelly有時都會呷細佬醋!

    嘉欣話:「Jared出世前,平時所有專注力都放在Kelly身上,她只是一個2歲的小朋友,突然多咗個弟弟,所有事情改變了,Kelly心靈會有少少不舒服,所以我要特別給予她多些關注,她心理上接受到。現在Kelly都會好想錫錫弟弟、好想抱弟弟,又會幫弟弟抹口水,所以都算是順利。」

    (綜合報道)

    SHARE