【代表香港參加國際小姐】視黃翠如爲目標:必定會表現得十全十美

    今日代表香港出發到日本東京參加國際小姐競選。她擁有高挑身形,而且經常面帶非常甜美的笑容,原來已經擔任兼職模特兒有4年多,曾接受訪問時自爆以旅遊記者為目標,不時在網上大晒靚相及旅遊資訊,更直言視黃翠如為目標:「佢之前做主播,好鍾意佢以前簡單咁一個人同攝影師去做旅遊介紹,我覺得好真實。」

    曾擔任模特兒拍攝港鐵廣告

    模特兒湯洛晴,英文名為(Carmaney Santiago),原名為黃嘉雯代表香港於今日出發往日本東京,參加2018年國際小姐競選。

    加油呀!香港人一定撐香港人!

    Carmaney現年25歲,身高5呎7吋。對於能代表香港參與國際小姐選舉,她坦然感到是畢生的榮耀:「國際小姐係全球三大國際性選美之一,所以今次參賽唔單止係代表自己,仲係背負住香港代表個名,我必定會喺三個星期嘅選舉過程中表現得十全十美。我要多謝澳門選美連盟香港分部提供嘅培訓,以及其他贊助嘅無私幫助。」

     

     

     

    (Facebook / 綜合報道)

     

     

    SHARE