【關智斌直認係好緊要嘅人】張敬軒首回應:好滿足,大家都係大家重要嘅人

    歌手張敬軒(軒仔)出席總決賽開幕禮。

    軒仔稱也有打機,但遠不及詩雅專業:「佢會同公司嘅電競隊切磋,但我係入門級,我上網打機唔會畀人知,我會用化名,因為我打得好渣,我睇熱鬧多。」

    問他不是做幕後功臣居多嗎?早前為BOYZ演唱會做顧問的他坦言:「做幕後有做幕後快樂,有時做得幕前耐,做幕後可以學到多啲嘢,而且做藝人有時會畀人湊慣咗。見到佢哋個演唱會咁成功,我好戥佢哋開心,希望佢哋快啲喺紅館開騷。(你到時再幫手?)睇時間,唔撞工作冇所謂。」

    對於關智斌(Kenny)在台上指軒仔是好緊要的人。

    軒仔笑言:「(好緊要的人)之一,演唱會每個工作人員都好緊要,重要已經好好,好滿足,唔一定要做「最」嗰個。(你會點形容佢?佢對你都好緊要?)緊要嘅,我都唔係咁輕易請得出山。呢個騷對佢哋好重要,佢哋個騷對香港樂壇好重要,因為係好多人嘅青春。我哋嘅存在價值係對某啲人某個時代,大家都係大家重要嘅人。」

     

     

     

     

     

     

    (on.cc)

     

     

    SHARE