【與余香凝分手4個月】陳家樂認有喜事

    藝人陳家樂早前宣佈與拍拖三年的女友余香凝分手,兩人曾共患難,一同經歷事業低潮,及後兩人終於捱出頭來,女方獲金像獎提名,現在還有發展唱歌路,而男方則慿《逆緣》飾演爺爺一角爆紅。

    余香凝當時被指有第三者才與陳家樂分手,但兩人交代否認,陳家樂更開腔護舊愛,直言余香凝是「我最親的親人」二人雖然已經分手,但相信仍是一對會互相鼓勵的朋友。

    最近「爺爺」陳家樂出席東方表行沙田錦標「時尚煲呔賽馬日」,他透露近期非常忙碌,時間很緊湊:「同時拍緊電影同電視劇,試過撞時間,一連拍咗38小時。(怕唔怕捱殘?)還好,趁後生搏吓。」

    不知道繼《逆緣》之後,他會拍什麽電視劇呢?

    問到會否覺得打煲呔是紳士象徵?

    他表示:「係呀,喺我心目中打煲呔係襯喜慶日子,嚟緊我屋企都有喜事,就係妹妹結婚,我幫緊爸爸物色禮服,佢成世人冇乜着過靚西裝,想搵套Fit身啲畀佢,交由我負責。(咩風格?)冇咩特別,貼身就得,因為佢比較矮小。」恭喜家樂呀!

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE