【唔會聯絡你更加唔知佢咩時間先會出嚟】梁漢文無奈:你只有心急同期待

    「佢唔單止唔會同你聯絡,你真喺唔知佢咩時間先會出嚟,你只有心急同期待……再期待..講完。」

    歌手梁漢文最近要去北上演出,不過日前飛去廣州時就發生件事,令到要喺機場呆等幾個鐘!佢喺社交網貼出一張喺機場嘅自拍照,話自己人已到埗……

    但行李竟然無上到機,佢留言:「我今朝坐第一班機由北京飛廣州,準備今晚喺肇慶嘅演出,我人就到咗廣州,可惜我個行李無(冇)上機……點搞」相中見佢個樣勁慘,真係好苦惱!

    咁都未算最灰,事關佢要喺機場「接篋機」等,而接篋同接人唔同,唔可以同對方聯絡,又唔知確實時間,所以佢亦只可以又再呆等。

    不過皇天不負有心人,佢前後等咗5個鐘,終於等到!Edmond話「終於可等到一生中最愛」,令佢好興奮咁表示:「我大佬出嚟喇,依家仲要飛兩個幾鐘車先到肇慶,趕呀趕呀……」

     

     

     

     

    (梁漢文ig / on.cc)

    SHARE