【原來情傾TVB上位小花】關楚燿承認過電:行雷閃電嗰隻電

    歌手關楚耀(Kelvin)出席美容中心開幕活動,媽咪亦有陪同到賀。Kelvin透露兩、三年前已和這間店有合作,坦言因為體毛多,所以都有脫腋毛,至於現在不用脫毛,但想護膚:「肌肉同顏值都要提升,依家好多小鮮肉,長江後浪推前浪,要保養吓,唔想做臘肉,點都要Keep。」

    他又指事關明年1月於澳門開個唱,要做好準備。問到可會show肌?他說:「考慮吓先,因之前兩次開騷都騷過,想人留意番自己音樂,唔做脫星。」

    提到日前他與張曦雯上節目《美女廚房》,兩人在節目中不時冧爆眉來眼去。

    現時單身的Kelvin,當大家讚張曦雯OK時,他都好認同說:「真係超OK呀!(抄咗人牌未?)之前已經識佢,佢真係識煮喎。(對佢有再加分?)已經好高分。」

    他坦言那天有好多回憶,承認被對方電親:「仲係行雷閃電嗰隻電。(追佢?)發完夢就算,真係Friend嚟咋,唔好亂嚟。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE