【上年三月結婚】前港姐宣布佗B!

    昨晚宣佈喜訊升呢做準媽咪,仲話愛犬係第一個知道,真係超Sweet啊!

    佢上年三月同男友喺峇里舉行婚禮,更於晚宴期間安排煙花,兩人在璀璨煙花下錫錫,浪漫爆燈!

    之後返港補辦婚酒,仲邀請咗一班港姐好姊妹出席,當中包括朱晨麗、林思韻及歐陽巧瑩,美女如雲!

    港姐出身,曾參與拍攝《愛·回家之八時入席》、《殭》、《溏心風暴3》。

    有「翻版張鈞甯」之稱。

    婚後都不時喺社交網同老公放下閃,十分恩愛。

    佢結婚嗰陣話過:「婚後會繼續工作,想過二人世界一陣先,生BB順其自然。」話咁快一年半之後就傳來好消息~

    依家係無綫娛樂新聞台主播嘅林伊麗(Michelle)上載一張超聲波相,留言:

    「First we had each other, then we had you。Now we have everything.(首先我們在一起,現在有了你,我現在擁有了一切。)我們要做Papa&Mama了,最先知道的肯定是Toffee(愛犬),因為它(牠)前陣子一直要躺在我的肚子上。收到很多朋友的祝福,謝謝你們,感覺你們真是神通廣大。」

    恭喜哂Michelle呀!唔知係B仔定B女呢?

     

    (IG/綜合報道)

    SHARE