【變返宮女咁服侍】李美慧:冇喊,我哋都好堅強

    31歲前港姐李美慧(Vivi)與年長25歲的百億富商曾文豪於今年7月結婚,同時宣佈佗B。Vivi老公錫到佢燶,為佢喺法國自購的莊園搞海陸空結婚party兼度蜜月,真係Sweet到暈~

    Vivi日前已經「卸貨」誕下6磅重愛女,佢喺社交網PO相宣佈喜訊:「我們的小糖心」。不過佢就話未決定好BB叫咩名。

    同好多媽媽一樣,Vivi都決定盡量餵人奶,畀BB最好嘅~不過啱啱先升呢做媽媽嘅佢對呢方面唔太熟悉,佢表示已經一早搵定專業催乳師幫手。Vivi繼續話:「感謝主賜給我們一個聽話嘅BB。(對BB有咩期望?)最希望佢以後可以做動物醫生,幫助更多生命。(老公有冇送咩畀你獎勵?)佢嘅陪伴已經係最好嘅獎勵啦!」

    提到佢喺社交網發文擔心過咗預產期之後先分娩,Vivi就話:「都係正常作動冇幾耐就生咗,唔算好辛苦。(老公有冇陪住生?有冇剪臍帶?)老公有陪住我,但就好似冇剪臍帶。(你哋有冇感動到喊?)冇喊,我哋都好堅強,老公不停喺旁邊安慰我、不停鼓勵我,見到BB真係好開心!」

    不過Vivi竟然話自己會好似《宮心計2深宮計》劇中宮女咁服侍囡囡超搞笑,錫到佢燶!睇嚟小公主都會好似媽媽咁萬千寵愛在一身!

    (on.cc)

    SHARE