【感到十分憤怒】郭晉安:已交給律師處理

    郭晉安與歐倩怡於2006年結婚,婚後誕下一子郭令山和幼女郭以雅,結婚12年恩恩愛愛,一家四口幸福美滿,媒體不時都會影到郭晉安親自接送仔女返學放學,果然係廿四孝老公同爸爸!

    郭晉安 歐倩怡的圖片搜尋結果早前開學就捕獲到安仔湊一對仔女放學~

     

    雖然安仔之前講過曾經出現過婚姻危機,見面時間少感情變淡,更因為湊小朋友而令夫婦間話題減少,不過幸好經過兩人努力挽救後,總算雨過天青。

    安仔唔使開工嘅時候,就會揸車接一對仔女放學,而太太歐倩怡就一邊照顧仔女、一邊好勤力咁進修,佢最近修讀緊營養學學士學位課程,要同時兼顧真係咪話唔難。

    不過今日有周刊報道,安仔日前完成工作後,單獨揸車去咗尖沙嘴一間酒店,之後戴晒口罩入咗一間芬蘭浴室,大約逗留了個半小時後先離開!報道仲話呢間浴室有提供特別服務,所以佢先要提高警覺。

    安仔今日回覆傳媒,佢話:「本人就今天周刊報道感到十分憤怒,因為有損個人的人格及聲譽,對並非事實的報道,不會回應,並已交給律師處理。謝謝!」

     

    (綜合報道)

    SHARE