【要求囡囡7點就要瞓】自認係「虎媽」:小提琴游水網球芭蕾舞鋼琴都學

    自認係「虎媽」,小提琴、游水、網球、芭蕾舞和鋼琴都要學,更嚴格要求兩個囡囡晚上7點就要瞓覺,兩夫妻每晚就可以有時間獨處,佢話:「孩子是我們的一部分,但不是全部。」

    呢位「虎媽」同舒淇、林心如係好姊妹~佢哋三個時不時都會聚會曬合照添!

    三位都係索爆人妻!有兩個已經做咗靚媽,唔知幾時輪到舒淇呢?

    之前參演過唔少港產片,其中喺《賭俠大戰拉斯維加斯》入面色誘劉德華呢一幕就最令人印象深刻。不過2011年佢結婚之後就漸漸淡出演藝圈,專心相夫教子,夫妻二人育有7歲女兒「心心」楊若妤、4歲「蜜蜜」楊晨熙,一家四口幸福美滿。

    香港人之前追睇《延禧攻略》,台灣女星林熙蕾兩公婆就睇《如懿傳》,不過原來林熙蕾不嬲都唔追劇,當初只係因為衝著愛周迅,男主角霍建華又係閨蜜林心如嘅老公先睇。

    直到睇完大結局,忍唔住鬧霍建華:「這個男人真的太爛了!下次我看到他可能要揍他一拳吧,不,我真的不知道要怎麼正眼看他!」

    講到教女,林熙蕾就自認係「虎媽」,佢嚴格要求兩個囡囡晚上7點就要瞓覺,而兩夫妻每晚就可以有時間獨處,她說:「孩子是我們的一部分,但不是全部。」結婚7年仍保持熱戀,老公楊晨笑笑口咁話:「好像昨天才開始談戀愛。」真係超Sweet啊!

    心心和蜜蜜小提琴、游水、網球、芭蕾舞同鋼琴都有學,但唯獨冇補習。兩個囡囡喺屋企係咪成日都爭寵同事事都要公平?林熙蕾立即表示:「沒有公平,這個世界本來就不公平。她們會互相吃醋,會打架會吵架,但到最後還是愛得要死。」

    兩個女兒個性南轅北轍,心心外向、大方、天真,訪問中不時跳來蹦去,挑戰媽媽脾氣極限;妹妹蜜蜜似隻貓嗲爸爸,大眼睛不停觀察人,她慢熟、內向。林熙蕾話喺蜜蜜身上見到自己影子,不過結婚後好多朋友話佢變得冇咁拘謹。

    楊晨話自己做咗爸爸患上「不理智症候群」,見到有小男孩拖女兒手仔或者特別親熱,佢就覺得好反感同好嬲,甚至吐出「想把他殺了」這句話。楊晨仲舉例,有次有個機靈4歲小男孩明顯對蜜蜜有好感,居然還懂得拍「岳父」馬屁,叫佢做「蜜蜜把拔」。

    咁囡囡幾歲開始先可以拍拖?楊晨直接講:「最好不要,我知道不可能,但如果在我眼底,我會盡量去保護她們,希望她們可以跟爸爸享受第一次喝酒醉的感覺,而不是跟第一個男朋友」。

    (Apple Daily)

    SHARE