【3嵗包包得來不易】徐榮:我會叫包包佢慳啲啦!

    藝人徐榮一家四口出席連鎖茶餐廳活動。

    問到徐榮跟太太誰下廚比較多?他表示:「太太煮得多啲,不過我以前係廚師,都會炒番兩味,忍唔住手,我淨係唔鍾意整材料嗰一Part,煮嘢食OK。」他直言仔女較鍾意食媽媽煮的東西:「我嗰啲比較濃味,不過都係一半半啦,有時大家都會落樓下茶餐廳食。」

    徐榮又指仔女正值發育階段,所以很注重食材,主要買有機的食物,因聽過有報道說食得太多激素不好。問到小朋友可有偏食問題?他表示:「包包咩都食,反而哥哥就唔鍾意食軟嘅食物,好似豆腐嗰啲。」

    三歲包包即場餵爸爸食臘味飯,令徐榮甜在心。

    講到早前包包三歲生日,徐榮指女兒還未意識到生日是甚麼,但當日一家四口一起吃飯:「趁劇組有幾日假期,仲去咗沖繩旅行,佢玩得好開心,因為當地有好多公園。」他又說包包現時以心情行先:「佢今日見到有小朋友陪佢玩就好一啲,多大人就差啲。」

    包包一見到有小朋友就笑容滿臉,手拖著手

    徐榮又被問到可會幫包包追多個細佬妹?他笑說:「當初都係哥哥求咗好耐先有包包。(如果包包話想要呢?)我會叫佢慳啲啦,養小朋友唔簡單,依家佢兩、三歲已經好多自己諗法,又要考慮教育,如果再多一個我真係Handle唔到,我可能要退休先得,媽咪依家已經全職湊佢哋,不過佢近排忙幫手打理教育中心,好彩哥哥會幫手照顧,行出行埋都靠佢。」

    原來包包得來不易,全靠哥哥!

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

     

     

     

     

     

     

    SHARE