【全程同老公冇乜偈傾】大肚張名雅好大膽坐喺呢到勁危險

    前港姐張名雅於2016年與律師男友蔡錦豪(Joe)拉埋天窗,婚後誕下囝囝Mario。

    今年七月張名雅宣佈再度有喜!佢表示預產期喺今年12月。

    雖然仲有個零月左右就「卸貨」,不過呢位大肚媽媽都係周圍去,日前佢仲喺IG PO咗啲泳照,撇低囝囝,同老公去咗泰國過二人世界!(相關新聞: https://goo.gl/cNzRD6)

    睇到張名雅個肚已經籮咁大,但係啲手腳好鬼纖瘦,又真係幾得天獨厚喎!

    其後張名雅接受傳媒訪問,佢話:「其實初初都有啲驚,不過事前都有問過醫生,佢了解晒成個行程就話冇問題,所以出去玩吓,不過我飛埋今次就唔會再去,就算有乜嘢活動都留返香港。」

    日前讀者李小姐喺機場捕獲張名雅同老公,嗰陣佢哋係喺泰國同機返香港,李小姐話:「我喺泰國機場嗰邊已經見佢哋,上到飛機已經有突出,一來又大住肚,二來又戴住太陽眼鏡,所以啲空姐有叫人讓一讓路,你都知道飛機啲位都好窄,所以佢都好堅。」

    估唔到返香港,拎行李嗰陣又見到張名雅,嗰陣佢仲坐喺架行李車上面,李小姐就話:「我聽到有啲人都叫佢小心啲,唔好坐喺行李輸送帶,費事啲人拎行李嗰陣撞親佢。」

    雖然佢老公全程負責拎行李,張名雅就乜都唔使拎,但係李小姐話佢哋兩公婆全程都冇乜傾偈,唔知係咪太攰。

    講到同老公冇乜偈傾,張名雅就笑笑口話:「哈哈,咁坐機可以傾到啲乜嘢?唔通眾目睽睽咁攬住錫咩?我哋都有一齊睇戲、傾吓偈,睇返之前影咗啲相,之後咪休息吓。」至於咁大膽咁坐住行李車,張名雅就話:「咁我個人又冇乜所謂,見有地方咪坐吓。」

    (Apple Daily)

    SHARE