【好友都送上祝福】蘇玉華︰這是值得記念的一天

    潘燦良同蘇玉華拍咗拖22年,男友曾自爆喺日本雪地求過婚,當時蘇玉華感動到喊晒,而且求婚唔只一次,蘇玉華都有答應,不過潘燦良坦言話一直都未有動身去完成婚事:「結婚的儀式是絕對可以做的,不過或許我們雙方都比較懶,不時會想結婚的,但隔一陣子便會放下了。加上我們覺得現在的狀況很好,大家都認定對方是餘下來人生的另一半,對我來說她已是我的家人。」

    兩人拍拖22年,至今仍然非常甜蜜。能夠維繫感情這麼久,潘燦良表示除了背景相似,性格上能互補不足也是原因之一:「性格合得來的意思並不是個性相似,我跟她是完全不同的。我比較柔弱,又比較保守穩重一些,但她就是比較勇敢、開放一點,我們一凹一凸。」

    蘇玉華噚晚突然喺社交網留言寫道︰「這是值得記(紀)念的一天。」此留言一出,唔通佢同潘燦良有喜事,要結婚?

    蘇玉華唔少好友紛紛留言祝賀佢,好似甄詠蓓留言︰「唔知乜事,恭喜咗先。」另一位好友楊英偉留言問︰「答應結婚?」有朋友就回應話︰「不是一早答應了嗎?」連韓馬利都留言︰「一定係值得開心高興的日子。」

    不過蘇玉華就未有作出回覆。

    問佢係咪結婚?蘇玉華就回應傳媒話︰「哎吔,唔係你哋諗嘅嘢,(咁噚日係咩日子,咁值得紀念?)唔講得住,(咁係唔係結婚呀?)唔講啦,遲啲會同大家講。」咦!究竟係咩呢?

     

    (綜合報道/Apple daily)

    SHARE