【一講到陳凱琳】鄭嘉穎:我投哂降啦

    藝人鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)婚後依然恩愛,仲成日形影不離。自從鄭嘉穎開咗IG之後就開始放閃,真係愈嚟愈Sweet啊!

    之前嘉穎一面尷尬,畀老婆「逼」同偶像合照,另類放閃!「沒錯,我就是喜歡他,但他的fans要我抓著(着)他拍照,我就真的有點…(加咗個滴汗表情公仔)。」真係甜到漏!

    昨日鄭嘉穎出席活動。

    知道嘉穎最近開咗IG,佢就笑得勁冧咁話係老婆陳凱琳嘅主意:「無辦法啦,自己希望想做成功嘅男人,所以要聽老婆話,會放啲無聊嘢上去,但唔會放啲食飯相上去,唔想每次食飯都等等,影相。」

    問到佢老婆會唔會咁做,嘉穎笑言:「會呀,我就係嗌等等嗰個,自己唔會食啲咩嘢,會分享生活上點滴先分享。」

    問到會唔會同Grace一齊開live,佢話:「我識開live,不過未咁做,我不嬲都有進入網絡世界,之前已經開咗微博。」

    其實係唔係老婆游說好耐先開IG?佢就表示自己好聽話:「以前比較固執唔多分享私下生活,依家老婆叫到,投哂降啦!」

    另外,嘉穎透露12月會宣傳《葉問外傳:張天志》:「聽黃百鳴講12月檔期就上映。」提到造型似古惑仔,佢說:「當時要做《風雲》,唔能夠剪頭髮,導演八爺(袁和平)話Ok。」

    (綜合報道)

    SHARE