【58歲吳香倫發現患上…】第一任太太腦溢血離世 陳榮峻:點解又係我,成日都發生喺我身上

    陳榮峻一度自責︰「自己嗰心咁諗,點解又係我,梗係呢啲嘢,成日都發生喺我身上……」

    63歲陳榮峻同58歲吳香倫,黃昏戀修成正果,並於今年7月共諧連理,隨即去旅行度蜜月。

    度蜜月

    最近有報道指,他們計劃7月12日出發去度蜜月之前,太太吳香倫因久咳未癒,睇醫生發現患上肺炎,差一點去不到度蜜月。
    問到太太為何突然染上肺炎?陳榮峻接受傳媒訪問︰「可能嗰輪忙過頭(指結婚期間),睇過醫生都冇嘢。」由於八年前陳榮峻第一任太太,因腦溢血而離世,和吳香倫再婚,太太就有事,陳榮峻一度自責︰「自己嗰心咁諗,點解又係我,梗係呢啲嘢,成日都發生喺我身上,因為肺炎可大可小,而家仲有一種係嚴重肺炎,(佢嗰種係嚴重?)係嚴重,睇到張肺片就知嚴重啦!一邊肺冇咗,另一邊肺三分之一冇咗,花晒。」

    提到當天的經歷,陳榮峻表示其家庭醫生叫他們拿著肺片去急症室,急症室醫生說沒有任何事︰「話小意思,花晒都小意思,我個西醫都話,唔係嘛!咁都話冇事,咁我個私家醫生,叫我第日攞肺片返去,佢搵專科醫生睇,如果係肺炎畀我哋出埠去度蜜月;如果係肺結核,佢就會通知衛生署,禁止我哋出境,醫生仲話︰『你唔好諗住偷走,你冇得走。』」

    陳榮峻的女兒在紐西蘭當護士,然後他說:「佢睇到張片,都話咁都冇事?真係唔知香港嘅醫療,好在佢唔係喺香港做,唔係激到嘔血。」

    到出發度蜜月當日下午4點,醫生通知陳榮峻,太太吳香倫只係肺炎︰「肺炎都要好小心,要準時食藥,旅行返嚟醫生話唔好再照肺,叫我哋直接去政府嘅胸肺科,佢哋話好嚴重,點解而家先嚟睇,我話你哋醫生話冇事,胸肺科醫生話,邊個話冇事呀。」

    陳榮峻續道︰「當時太太冇發燒,但含氧量低,睇番兩張片對比係有好轉,但都係嚴重,一係入院,一係返屋企食藥,香倫就話剛剛結婚,唔想入院,佢食咗60日抗生素,食到個人都呆晒。」

    現在休息了一段時間,陳榮峻表示太太差不多完全康復,「醫生話唔使食西藥住,(而家有冇開工?)開工只係一日半日,今日行山都行唔到,佢好氣速,行吓要坐。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / apple daily)

    SHARE