【琴日啱啱過完大禮】Oscar蕭潤邦今日忍痛宣佈…

    蕭潤邦(Oscar)今年底娶江若琳,兩人跟足傳統,昨日進行過大禮儀式。(https://goo.gl/5ZWeJH

    準人夫Oscar於今年3月,斥資百萬在深水埗開了一間食肆送給未婚妻江若琳。

    鼎爺都有出席撐場

    Oscar當日籌備新店送贈未婚妻江若琳,他大讚未來老婆有生意頭腦,想未婚妻學做生意:「新店以佢想法為主,佢從冇做過飲食生意,佢雖然係門外漢,但佢好有煮嘢食天份。」當時Elanne都說自己第一次接觸飲食業,所以心情緊張又興奮。新店開幕當日,Oscar和Elanne兩人都異口同聲說計劃半年內再開分店。

    不過,有傳媒最近收到風,江若琳的麵點即將摺埋,因為該店近日低調賣盤,有不少買家都感興趣,並到場洽商。

    其實麵店的生意不錯,絕對可以開設分店,沒想到開業不夠一年就要面臨倒閉,傳媒向Oscar求證,他直認不諱,更指這個是商業決定。對於要忍痛宣佈麵店將會結業,他坦言:「係好可惜,但呢個係一個生意決策,我哋嚟緊想統一番個名,咁會集中啲,係商業決定。」

    問到這個決定有否跟未婚妻Elanne商量?Oscar說:「有呀,佢百分百支持,其實呢個場,我哋試咗好多新菜式,所以嚟緊呢啲新菜式都會放番入其他店。」

    問到麵店的生意額好不好,有沒有虧損?Oscar續說:「生意額理想㗎,好多朋友嚟支持,但統一咗品牌,對公司將來發展會更好。」預計做到幾時?Oscar坦言:「未預計會做到幾時,有啲嘢安排緊,總之多謝一班擁躉支持。」

    那就希望Oscar和Elanne事業更上一層樓!期待他們的新店~

     

    (綜合報道 / apple daily)
    SHARE