【懷孕21週】宮頸壓力太重:未來五個月都要躺着或坐着

    結婚冇耐就造人成功報喜,仲影咗輯靚靚孕照!佢留言:「終於可以安心同大家講啦:我懷孕了!,今天去照了結構,清楚地見到BB的眼耳口鼻、手仔腳仔、脊骨、器官…醫生話BB陀得好靚,好健康!感恩一切都正常,這是我和Adrian聽到最開心最感動的消息,謝謝各位的祝福,我會定期報告我嘅近況㗎啦!」

    今年4月嫁圈外老公何駿杰(Adrian)。

    但係張珮汶(Grace,前名張家瑩)啱啱就話自己連街都唔出得,原來係為咗BB可以健健康康出世:「BB最近真係大咗好多呀,胎水也愈來愈多,所以宮頸壓力也相對重咗!為了BB足月出世,未來五個月我要聽話乖乖在家好好休息了,大部分時間都要躺着或坐着,如果一定要出街也只能點到點。

    老公影低我這個樣子安慰我説:『你這樣好看,懷孕媽媽真美⋯⋯』我對老公說:『其實懷孕真的很累呢,但這是我們的孩子,我一定要堅持下去的』」

    依家懷孕21週嘅佢胃口好好,之前先同老公去咗美食節,不過就唔係樣樣都食得,要忍下口啦。佢喺IG留言:「今晚不能Wine只能Dine,見人哋飲得好開心,勁葡萄!」

    為咗BB戒口、唔出街留喺屋企養胎、調整所有生活習慣,媽媽真係唔易做!

    (綜合報道/IG)

    SHARE