【囡囡第一次…】陳柏宇心痛到喊埋一份

    陳柏宇(Jason)太太符曉薇(Leanne)於9月25日誕下愛女Abigail。

    Jason自從做咗新手爸爸之後就變咗做「晒女狂魔」,幫囡囡開IG,又不停影相,喺社交網分享湊女點滴,囡囡果然係前世小情人!

    連Leanne都忍唔住話Jason好恐怖,話佢為咗見多囡囡一面改遲啲個時間出發到大陸工作,期間仲係咁打電話畀老婆,不停問囡囡情況,真係超錫囡囡!

    不過有個咁緊張嘅廿四孝老公同爸爸,Leanne湊BB時都會輕鬆好多嘅!

    Abigail剛滿一個月就要打針,呢日Leanne就喺IG PO咗張一家三口嘅合照,相中Jason抱住B囡,勁肉赤咁錫錫囡囡。

    媽媽就好理性,知道囡囡打針喊好正常,但點知一轉頭就見到爸爸心痛到同囡囡一齊喊,真係唔知好嬲定好笑,搞到Leanne勁無奈,仲忍唔住呷醋問佢:「我佗B時抽咗咁多次血又唔見你喊!」

    Leanne留言:

    「今日第一次見個女打針
    個女打針喊好正常
    點知我望去我老公度
    佢又喺度喊😓
    我問佢我陀b時抽左咁多次血
    又唔見你喊
    #感性老豆
    #黎緊佢應該要喊好多次」

    網民見到之後都留言:「陳生有女大過天,你俾陳生徹底遺忘咗!」、「第日一歲打三支,陳伯喊到變豬頭!」、「打在Abigail身,痛在陳伯心。」仲話Feel到碗醋好酸呀!!

    (綜合報道/IG)

    SHARE