【可引致早產】大肚何嘉莉每日要食四次抗生素:不幸發現感染了…

    前英皇小花何嘉莉(Lillian)早前宣佈懷有第三胎,現時佗B四個月嘅佢,上半年其實一直被婦女病纏繞,所以完全冇諗過自己會再度懷孕。

    不過,今日佢喺社交網PO咗張影住一包藥丸嘅相。

    佢留言話:「 One, two, three, four,加油加油。早個星期產檢的樣本化驗中,不幸發現感染了B型鏈球菌,由於前兩胎都沒有這個病菌,所以知道後都非常擔心,護士小姐也叮囑我不要亂看網路資料,免得自己恐慌,跟醫生了解過後才明白多一點點。它是一種常見寄存在人類腸道、泌尿和生殖系統的細菌,受B型鏈球菌寄存的孕婦,一般健康情況良好,並沒有任何病徵,但對於沒有免疫力的初生嬰兒,就比較致命。注意,一般政府醫院篩查是在妊娠晚期約35-37周進行,但私家醫生會分三段期間作三次篩檢,因為如果懷孕期間細菌入侵胎兒的話,便可引致早產。其實很多二十多週(周)早產引致死亡的個案中,這個寄存細菌也是原因之一啊,所以呢⋯⋯ 各位媽媽也要多加注意了!」

    佢提醒佗緊BB嘅媽媽都要留意,盡早檢驗會安心啲!佢仲話因為自己依家有B型鏈球菌,所以醫生建議佢要一直食抗生素,食到「直到生產為止」,一日食四次藥。

    但係佢依家要同時湊小朋友,好多時都會唔記得咗食藥,直到餵飽小朋友以後又唔記得咗要空肚食藥,惟有在半夜起身食藥,希望一切平安。

    不少網民都留言送上祝福,希望媽媽同BB都健健康康,仲叫佢要跟足醫生指示!

    (綜合報道)

    SHARE