【大台最新排位】企正中間做一哥!

    排位向來都係藝人地位指標。

    《2019無綫節目巡禮》昨晚在將軍澳電視城舉行,將來年的劇集節目向現場客戶大晒冷。近二百名無綫藝員昨晚出席節目巡禮。

    現場客戶有機會跟藝員合照,最受歡迎的是馬國明、胡定欣及王浩信,客戶排隊索合照。

    活動上宣布明年播放的劇集並播出片花,包括《白色強人》、《多功能老婆》、《殺手》、《鐵探》、《解決師》、《包青天再起風雲》等,另外尚有六套新劇《極度怪咖》、《黃金有罪》、《降魔的2.0》、《法證先鋒IV》、《禍後》及《唐人街》。

    每年大合照都顯示地位,去屆視帝王浩信企正中間,隔籬是胡定欣、馬國明、黃智雯、袁偉豪,另一邊是唐詩詠、陳展鵬、田蕊妮、郭晉安。

    對於企中間,王浩信說:「可能我同詩詠嚟緊有劇出,做好每次機會啦!唔係擺邊度都冇用。」講到明年只得一套新劇,詩詠承認產量是減少:「依家拍劇時間長咗,重質素多啲。」

    浩信亦說:「以前一晚拍十場,依家單機拍,一晚可能得五、六場,時間自然長咗,質素都會提高。(有信心冧莊視帝?)劇集《兄弟》未播,到時再睇觀眾反應啦!」

    (on.cc)

    SHARE