【個半月前生完】坦言唔着重坐月:擔心係咪患乳癌

    離開瑜伽中心後,她到附近商場逛嬰兒用品店,為兒子購入玩具及書本,見她在店入不停搜羅,更不時俯身揀幼兒書,之後見到萬聖節擺設及服飾,隨即向售貨員查問南瓜衫的最細尺碼,明顯想為囝囝第一個萬聖誕作最可愛的打扮,可惜沒有初生嬰兒的尺碼,惟有轉攻飾物,最後掃了不少心頭好。

    其後,她受訪表示老公出差之前已叮囑她買萬聖節裝飾,問到是否沒有坐月?她坦言產後兩星期已復工,揚言思想洋化,不着重坐月這傳統習俗,更不認為復工對身體有太大問題:「因為我係自然生產,身體復原得快啲。我見咗醫生先開工,佢同我講應該冇問題,『如果你教瑜伽嘅話,唔好做咁大動作』。」不過現階段每星期只授課6小時,因不想離開兒子太久耐。

    問到老公是否批准她極速復工?她尷尬笑說:「其實生完一星期就諗住開始教,老公唔畀,叫我多啲休息,但好好彩佢唔畀,因為之後我谷奶,我唔知餵BB時佢飲飲吓瞓着咗,冇飲晒,搞到乳腺塞咗,谷到好痛,發咗兩日燒,我仲擔心係咪患乳癌,睇醫生先知係正常。」

    她又大爆奶奶不滿她衣衫單薄:「Jason屋企人好傳統,佢媽咪同佢講『話畀佢(Rosemary)聽要着多啲衫呀!唔好喺屋企唔着鞋呀!叫佢要照顧好自己』,但我覺得每個人嘅狀態都唔同,出嚟教瑜伽一來係我好想運動,另外屋企依家好多人,有奶奶、陪月同工人,我唔係好習慣。」

    混血名模Rosemary於2015年嫁中印混血兒Jason,9月時誕下兒子,兩母子同月同日生。

    產後不足一個月,她已急開課教授瑜伽,早前到和記大廈的瑜伽中心上堂,本應坐月的她一反傳統,懶理傳統禁忌不能吹風,肆無忌憚穿得非常單薄外出,更赤腳步入課室教授瑜伽。落堂後,已火速收身的她換上藍色低胸連衣短裙,四肢十分纖瘦。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE