【下個月結婚一周年】突傳啤梨葉文輝太太出軌

    電台DJ兼歌手葉文輝(啤梨)上年12月與拍拖4年的圈外女友Michelle拉埋天窗後,下個月就是結婚一周年的日子。

    葉太忽然被傳出軌!
    但昨晚就有讀者爆料,仲提供一張啤梨太太被一男士搭住膊頭兼頭貼頭的親密合照,以「證」葉太疑「出軌」。

    啤梨接受訪問時表示琴晚已經收到風,因為佢唱片公司位同事都透過WhatsApp傳爆料及相畀佢睇,佢話:「我估全港報館、我唱片公司或者電台都收到一樣嘅報料囉。」問到可向太太「問罪」,他又直言有:「唔會懷疑佢,我對太太好有信心,太太睇完張相都要諗一陣先記得番,其實嗰個男仔係佢加拿大啲同學,唔熟嘅,佢記得應該喺2015年時,佢哋喺港鐵撞到,大家同學咪影張相,咁我老婆又係鬼妹仔性格,冇嘢嘅,個男仔過時過節都有send祝福說話畀太太,但我太太太忙都冇覆人哋。(覺得自己比相中男仔靚仔?)哈,如果對方好似吳尊咁,我或者…要照吓鏡先囉,我好放心,我哋晚晚都見到面,我畀好大自由佢,我唔會懷疑佢,只當一則笑料。」

    問可會叫太太不要再跟異性影較親密的相?他又話:「佢結婚後都冇㗎。」問他太太傳出緋聞可受困擾?他又話:「冇喎,只記得好好笑,我聽太太講話,其實呢個男同學有位女友,我估呢位男同學嘅女友懷疑佢男友同其他女仔有嘢,所以呢個男同學嘅女性朋友,有啲都受到騷擾,我想講如果呢位女仔覺得感情有問題,我都好同情佢,不過唔好諗太多啦。」

    啤梨為力證和太太情沒變,更晒和太太日前到澳洲嘅旅行相,佢說:「我陪太太去澳洲,出席佢嘅蜜友嘅求婚驚喜派對,我哋玩咗幾日,啲風景好靚,(有冇乘機造人?)我太太好鍾意小朋友,但生BB要順其自然。」他又話婚後太太勁旺佢,接多咗好多廣告,又被邀請擔任推動港、韓文化活動嘅表演嘉賓,工作多籮籮。

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE