【絕不棄養貓貓】大方曬孕肚:最初輕咗…

    「記錄番我懷孕頭三個月,其實磅數一直沒有怎樣增加,反而減少了2-3磅,這是因為有害喜反應和吃不下東西。」

    藝人張珮汶(Grace)現時懷有5個多月身孕,佢經常喺社交網分享懷孕大小事。

    佢之前講過連街都唔出得,原來係為咗BB可以健健康康出世:「BB最近真係大咗好多呀,胎水也愈來愈多,所以宮頸壓力也相對重咗!為了BB足月出世,未來五個月我要聽話乖乖在家好好休息了,大部分時間都要躺着或坐着,如果一定要出街也只能點到點。老公影低我這個樣子安慰我説:『你這樣好看,懷孕媽媽真美⋯⋯』我對老公說:『其實懷孕真的很累呢,但這是我們的孩子,我一定要堅持下去的』」

    呢日佢就喺社交網上載一張露肚皮嘅相,留言話自己暫時重咗11磅。

    Grace表示:「每星期都會磅重一次,check住自己嘅重量。看著(着)體重不斷增加,真的只能大喊媽媽好偉大,犧牲了美好的身材, 再安慰自己說:為了寶寶吸收足夠的營養,生完再想法子收身吧!其實一般寶寶出生的時候大概是3-4kg, 加上胎盤0.5kg,羊水0.5-1kg,其餘的體重增加很大部分都落在媽媽身上呢⋯⋯ 我目標到生產時增加體重不超過30磅就好了。)」

    之後佢仲分享懷孕唔同週數嘅體重變化:「記錄番我懷孕頭三個月,其實磅數一直沒有怎樣增加,反而減少了2-3磅,這是因為有害喜反應和吃不下東西。不過到四個月後,胎兒開始長得快,體重便隨著(着)增多咗,大概是每週2磅左右啦。直到現在,快踏入23週了,我比孕前一共重了剛好11磅,距離目標還有19磅,為了我心愛的寶寶,加油加油」

    另外,有啲媽媽會因為懷孕而棄養貓貓,相中仲見到Grace身後有貓貓嘅玩具同貓糧,冇受坊間一啲關於貓隻會影響BB健康嘅謬誤影響!有愛心又Smart,難怪愈佗愈靚啦!

    (on.cc)

    SHARE