【BB性別一直保持神秘】點知全部估錯晒:臍帶纏頸可能…

    距離生B倒數剩下20多天,她坦言心情緊張:「最近做產檢,醫生話一切正常,冇因為妊娠糖尿而影響BB size。不過有少少臍帶纏頸,可能順產唔到,我自己都有定心理準備,希望順利啦!我都想經歷吓媽媽嘅痛。」

    懷孕至今已經36周,一直都沒有公開過肚裏寶寶性別的她,昨晚終於在社交網開啓直播透露BB性別,老公已改英文名為「Beatrice」,乳名為「Bea」,喻意快樂、幸福及重感情,Yan表示:「一直唔公開性別,係因為出面太多人以特徵去估,就畀大家估吓!其實生仔定生女,睇外表係冇根據。」她又提到之前很多人都看見自己鼻子大、肚尖都說BB是男孩,誰知道全都錯了!

    森美估BB是男孩,她就笑對方有了兩個孩子都不懂得看!原來是佗B女呀!

    早前34歲嘅藝人吳日言(Yan)和老公到沖繩旅行,拍了一輯靚靚大肚相。

    她續說整輯大肚相都是由老公操刀。Yan笑住話:「俾人影覺得好尷尬,而且老公都覺得大肚婆影相其實影唔到美態,我仲覺得自己好似大蜘蛛咁,所以沖繩有靚景就喺嗰邊影埋。」

    下面的一張很唯美!

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

    SHARE