【嘔到七彩】仲有幾日就生得:一開會做嘢就反胃

    早前宣布懷第二胎,雖然今胎嘔到七彩,但有晒經驗,加上懂得食療養生,佗B都靚過人,她更支持自然分娩,今胎繼續自然生。

    與經營美容生意的甘先生育有一女,比起第一胎,第二胎辛苦得多:「今次成日嘔,好似BB唔想我做嘢咁,一開會做嘢就反胃,所以我都停工幾個月。」停工期間,令她有時間去享受懷孕的整個過程,還有幾天便「卸貨」的她,對於腹中BB性別希望留待出世才揭盅,保持神秘。

    早前「碩士女模」曾咏(Winnie)拍了一輯大肚孕照,有部分照片在家中取景,演繹性感孕記,更加自在,相中的她穿上透視喱士長裙、又有僅穿Bra Top和比堅尼的造型,肚子很大,手腳及臉頰卻毫無水腫。

    本身是營養專家的她續說:「依家差唔多生,有食療去胎毒同做運動。」她說囡囡好鍾意影相,經常要求入鏡,故本來媽咪的孕照搞笑變全家福。

    Winnie指囡囡經常隔着肚皮跟BB傾偈,並自行安排好將來BB吃甚麽和活動位置,好有大家姐風範。

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE