【前妻樂基兒懷孕】黎明一聽到即刻…

    榮升父親的黎明(Leon)久未在香港現身公開活動,他以慈善機構的名譽副會長身份出席50周年活動,而大會事前已表示黎明活動後不會接受傳媒訪問。

    Leon上台後謙虛表示:「我要學前輩做嘢,除咗副太陽眼鏡先,自己都要跟前輩做同學,前輩畀支持我哋,畀機會我哋上山落海去籌款!我曾經都新過,今次有機繼續喺台上經歷呢50周年,我都會一齊行落去,為香港人獻出一份心意。」

    進行剪綵儀式後,Leon到台下派金幣給市民,他即爆出金句:「測試人性嘅時候喇!」隨即引起混亂,被途人重重包圍。在混亂中Leon被問到對前妻樂基兒有喜一事及可有送上祝福?(相關新聞:https://goo.gl/W9AyT1

    Leon一聽到即刻充耳不聞,繼續派金幣未有反應,之後便登上大會安排的巴士離開到其他地方宣傳。

    Leon到各區包括灣仔及銅鑼灣等地繼續派金幣,他站在巴士門口,見不少途人見到天王即把握集郵機會,紛紛舉起手機自拍。

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc / apple daily)

    SHARE