【鍾嘉欣都有份!】苟芸慧曬姊妹團照超窩心

    苟芸慧(苟姑娘)同陸漢洋上月舉行童話式婚禮,而苟姑娘就超有心思咁搵咗「9姊妹」做姊妹團,包括有「處女黨」成員王君馨、李亞男、岑麗香,仲有伍詠薇、簡慕華、潘曉彤、梁嘉琪、倪晨曦同一位圈外朋友(相關新聞:https://goo.gl/93SFuY),相信大家都留意到差咁一個,佢就係鍾嘉欣喇!

    嘉欣9月時誕下仔仔Jared,所以未能返香港出席好姊妹婚禮。佢當時都有拍片話雖然嚟唔到,都要送啲嘢畀姊妹,然後就唱咗首英文歌。

    不過苟姑娘並冇唔記得對方,今日佢喺Instagram上載咗張姊妹團「10人」大合照,留言:「期待已久的姊姊相!Sister love ❤️ 世間上最美好的愛之一!謝謝你們大家無論高山低谷都與我同行~」

    當中嘅亮點就係苟姑娘拼埋嘉欣上去,仲好有心思搵咗張嘉欣手擺腰間嘅大肚相,姿勢睇落同姊妹團差唔多,真係超有心!

    網民都話好搞笑,對於苟姑娘呢個舉動覺得好窩心,終於人齊咁話喎!

    (on.cc)

    SHARE